Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Blev nyss av med min volvo.

Av Linda - 3 augusti 2011 16:18

Ja, så nu letar vi ny bil. Behöver en billigare så mycket som jag ändå åker och använder bilen framförallt när jag är i Örebro. Det är ju inte precis gångavstånd till allt som här i Flen.. Det är lite längre där och man är mer i behov av en bil där.


Vet dock inte ännu vad det blir istället. Hittat en fin bil, men ja.. Ägaren svarar inte när man ringer, lite dåligt tycker jag om man har en bil ute på annons.. Men men, vi får se hur det går med det :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 augusti 2011 09:06

Igår välkomnade vi två stycken nya sammarbetspartners inför KMK-trofén och dessa var: BK Schakt AB och Etab Relocation till Lindas Motorsport. Så nu är det inte alls lika mycket som fattas till starten i KMK-trofén, men allt är det en bit kvar.   ...

Av Linda - 8 augusti 2011 13:56

Idag har jag dammat, dammsugit och tvättat golvet i mitt rum.. Just nu väntar jag på att golvet ska torka och sedan ska jag väl bädda rent tror jag :) Fast det känns som jag nyss gjorde det? :S Men men.. Lika bra att göra det! ...

Av Linda - 8 augusti 2011 08:50

Idag är det måndag och senare när pappa slutat jobbet så ska vi åka och titta på en bil till mig, vad det är och vad den står tänker jag inte avslöja (a). Ni får se den om det blir något köp, annars får ni inte ;) Hehehe..   Vi var ju och kollade...

Av Linda - 7 augusti 2011 10:23

Igår hade jag nog fasiken ont i magen hela dagen :( Vaknade med magont och somnade med magont. Men idag känns det bättre, det är när jag gör hastiga rörelser som jag känner att det gör ont, eller jag. Ibland så ska nog ta mig en vilodag idag och bara...

Av Linda - 4 augusti 2011 19:20

Jaa, det blev visst att äta penicillin i 10 dagar, en hästkur.. Så nu hoppas jag på att bli bra sen. Efter jag ätit den här kuren ska jag vaccinera mig imot TBE eftersom vi som bor i Flen ligger i riskzon för att bli smittade av det. Sen är jag ju my...

Presentation


En rallybruds bekännelser.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Följ min blogg

Kvinnlig Rallyförare, Co-driver & Kartläsare

bloglovin

Kvinnlig Rallyförare, Co-driver & Kartläsare

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards